Problemy z wysyłaniem poczty
Brak autoryzacji przy wysyłaniu wiadomości
Twoje konto chronione jest przez mechanizm autoryzacji poczty wychodzącej. Twój klient pocztowy musi o tym wiedzieć. W dokumencie Konfiguracja programu pocztowego dowiesz się, co musisz zmienić w konfiguracji swojego konta aby działało ono poprawnie.
Podobnie jak przy odbieraniu poczty problemy z wysyłaniem wiadomości mogą być spowodowane także przez:
Brak dostępu do Internetu.
Jeżeli nie możesz otworzyć żadnej strony internetowej i nie działają takie usługi jak poczta czy FTP oznacza to, że nie masz dostępu do Internetu. W takiej sytuacji powinieneś:
- sprawdzić poprawność konfiguracji Twojego połączenia,
- skontaktować się z Twoim dostawcą usług internetowych.
Dostęp do sieci Internetu jest niezbędny przy korzystaniu z poczty elektronicznej.
Niepoprawną konfigurację konta w kliencie pocztowym
Nieprawidłowe dane podane przy konfiguracji konta powodują, że serwer nie może Cię uwierzytelnić (podałeś zły login lub hasło) lub Twoje zapytania w ogóle nie są kierowane do serwera (błędne nazwy serwerów obsługujących pocztę przychodzącą i wychodzącą). Prawidłowe dane do konfiguracji znajdziesz w dokumencie Konfiguracja programu pocztowego.
Ważne!
Niektóre programy instalowane na Twoim komputerze (np. oprogramowanie antywirusowe) mogą zmieniać ustawienia konta skonfigurowanego w Twoim kliencie pocztowym i powodować jego nieprawidłową pracę.
Sprawdzając konfigurację konta zwróć szczególną uwagę na poprawność wprowadzonej nazwy użytkownika (tzw. loginu), hasła oraz nazw serwerów obsługujących pocztę przychodzącą i wychodzącą.
Wygaśnięcie ważności konta
W panelu administracyjnym twojego konta pojawi się informacja o blokadzie. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 587838666. Nasi konsultanci poinformują Cię jak możesz odnowić ważność konta.