Korzystanie z książki adresowej
Zarządzanie kontaktami
Książka adresowa umożliwia Ci zapisywanie oraz późniejsze wykorzystanie zgromadzonych w niej adresów email. Na jeden kontakt składa się nazwa opisowa oraz adres email. Nazwa opisowa jest to np. imię i nazwisko lub pseudonim właściciela dodawanego adresu. Korzystając z dostępnych mechanizmów możesz:
- dodać nowy kontakt,
- usunąć wpis
- zmienić nazwę opisową oraz adres email istniejącego kontaktu
W książce adresowej możesz umieścić dowolną ilość kontaktów.
Adresowanie wiadomości
Tworząc nową wiadomość adresata (adresatów) możesz wpisać sam lub wstawić korzystając ze zgromadzonych wcześniej adresów email. Książkę adresową otworzysz klikając na link [książka adresowa].
W otwartej książce adresowej wskazujesz do kogo chcesz wysłać wiadomość. Kliknięcie przycisku DO, DW, UDW powoduje umieszczenie adresu odpowiednio w polu DO, Do Wiadomości i Ukryte Do Wiadomości.
Ważne!
Aby zaznaczyć kilku adresatów przytrzymaj przycisk Ctrl (zaznaczysz dowolne adresy z listy) lub Shift (zaznaczysz hurtowo adresy znajdujące się obok siebie).