mbit
blokada



Wykonaj kroki DOKŁADNIE w pokazanej kolejności:

  1. Zaktualizuj system i oprogramowanie wszystkich urządzeń, na których korzystasz z poczty. Przeskanuj je aktualnym programem antywirusowym. Ustal źródło ujawnienia Twojego hasła.
  2. Sprawdź, czy nie logowałeś się do poczty z niezabezpieczonych sieci Wi-Fi. Nie loguj się nigdy z takich sieci. Rozważ też użycie szyfrowanej wersji połączenia.
  3. Nie zapisuj hasła do poczty, podawaj je ręcznie. Rekomendujemy hasło złożone z min. 8 znaków, w tym małych i wielkich liter/cyfr. Dopiero teraz ZMIEŃ hasło poczty na znane tylko Tobie. Sprawdzimy, czy dokonałeś zmiany!
  4. Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza kontaktowego na naszej stronie www i złóż następujące oświadczenie:
"Wykonałem kolejno wszystkie kroki procedury odblokowania konta poczty. Moje nowe hasło do poczty ma >… znaków. Komputer przeskanowałem oprogramowaniem antywirusowym marki… Wnoszę o odblokowanie mojego konta o loginie ... i zobowiązuję się do zachowania danych dostępowych wyłącznie dla siebie.”

Jako operator mamy techniczną możliwość sprawdzenia większości z tych czynności i z niej korzystamy. Po złożeniu i weryfikacji w/w oświadczenia Twoje konto zostanie odblokowane. Rzetelna realizacja w/w kroków leży w Twoim interesie - kolejne wykrycie spamu grozi stałą blokadą konta.